هتل های دبی
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل تریدرز دبی

 

هتل تریدرز دبی

هتل زیبا ی 4 ستاره تریدرز در بهترین منطقه تجاری و اقتصادی دیره دبی واقع شده است.هتل دارای دویست و پنجاه اتاق مجز به امکانات لوکس و با طراحی زیبا می باشد .همچنین امکاناتی از قبیل ترانسفر فرودگاه،خدمات عالی هتل ،ورزشگاه مدرن و پارکینگ رایگان در هتل وجود دارد.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی را در یک محیطی زیبا به میهمانان ارائه می دهد.

مطالب تور دبی:

هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی

 

هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی

این هتل 4 ستاره در مرکز شهر دبی قرار گرفته است و فاصله ی کمی تا آبنما،بازار ادویه و طلا،باشگاه گلف و فرودگاه دبی دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل اتاقهای بازی مانند اسنوکر،پینگ پنگ،فوتبال دستی،بازی بیلیارد و مرکز دندانپزشکی و مراکز خرید میباشد.همچنین هتل با برنامه های گشت شهری مانند تور دریا،تور صحرا،ماهیگیری با قایق های سنتی دبی گردشگران زیادی را دارد.

مطالب تور دبی:

هتل سیتی سنتر رزیدنس دبی

 

هتل سیتی سنتر رزیدنس دبی

این هتل 4 ستاره که در موقعیت مناسبی قرار دارد دسترسی به مکانهای گردشگری بسیار راحت است.هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز،سونا،ماساژ ، غواصی و خدمات نگهداری از کودکان است.همچنین هتل شامل سیصد و هجده اتاق لوکس و زیبا ،زمین گلف،فروشگاههای گوناگون، صرافی و اتاق جلسه مجهز است.در صورت درخواست میهمانان اتومبیل کرایه و ترانسفر فرودگاه در اختیارشان خواهد بود.و میتوانید در فعالیتهای ورزشی هتل از فبیل بولینگ،پرتاب دارت،اسکواش،بیلیارد،بولینگ،تنیس ،غواصی و اسب سواری شرکت کنید و لذب ببرید.

مطالب تور دبی:

هتل شرایتون دیره دبی

 

هتل شرایتون دیره دبی

هتل چهار ستاره شرایتون دیره دبی فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد.و در کنار نمایشگاهها و مراکز خرید دبی قرار گرفته است.این منطقه به دلیل اینکه نزدیک باشگاه گلف،مرکز تجاری شیخ زاید،بازار طلا،آبنمای معروف دبی قراز گزفته مهمترین مکان گردشگری نیز هست.دارای رستوران مدرن و مجهز میباشد

مطالب تور دبی:

 

تنگه بسفر ترکیه

تنگه بسفر ترکیه

 

اگر چه تنگه بسفر مشخصه های دیگر مکانهای باستانی استانبول را ندارد اما گشت و گذار با قایقهای قدیمی و سنتی در این تنگه بسیار جذاب و به یادماندنی است. تنها به این وسیله است که می توانید سواحل این تنگه و تغییرات و تحولات گذشته و حال این منطقه را مشاهده کنید. هتل های مدرن ، ویلاهای چوبی حاشیه ساحل ، کاخ های زیبای مرمرین ،  قلعه های سنگی روستایی و دهکده های کوچک ماهیگیری از جذابیت هایی هستند که از دیدنشان پشیان نخواهید شد.

 

قلعه روملی حصار ترکیه

قلعه روملی حصار که به قلعه رومی هم شهرت دارد یکی از قلعه های مشهور ترکیه محسوب میشود. این قلعه در تنگه بسرف و ساحل روملی استانبول در بندر طبیعی شاخ طلایی واقع شده است. این قلعه با نمای قرون وسطایی اش شمار ا به آن زمان می برد. دیوار این قلعه حدود 82 متر ارتفاع دارد و از ابتدا برای کمک به فتح قسطنطنیه ساخته شده است اما طی سالهای متمادی توانسته در مقابل تمام حملات دشمنان به خوبی از شهر محافظت کند.

مطالب تور دبی:

 

 

 

هتل گرند فلورا  دبی

 

هتل گرند فلورا دبی

هتل گراند فلورا در مرکز منطقه تجاری  دبی قرار گرفته است. هتل دارای رستوران های عالی، اتاقهای لوکس و ورزشگاه مجهز است.پارکینگ رایگان در هتل وجود دارد.اتاقها دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون با گیرنده ماهواره،4 رستوران که انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند.رستوران فلورا انواع غذاهای عربی،دریایی،مدیترانه ای راسرو میکند.هتل به مدت ده دقیقه تا فرودگاه و مرکز شهر  دبی فاصله دارد.

مطالب تور دبی:

هتل کاپترون دبی

 

هتل کاپترون دبی

هتل چهارستاره کاپترون هتلی بسیار مدرن است و در موقعیتی عالی نزدیک منطقه ی تجاری و بازار خرید دیره دبی واقع شده است.هتل دارای صد و هشتاد و هشت اتاق و سوئیت بزرگ و راحت است.چشم انداز زیبای آبنمای دبی از بالکن اتاقها قابل مشاهده است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر،حمام،سونا،باشگاه بدنسازی می باشد.همچنین هتل دارای چهار رستوران است که به سرو انواع غذاهای عربی می پردازد.هتل تنها پنج دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.

مطالب تور دبی:

 





:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: